Trallen inhämtad

Idag har jag varit på Degerängens Såg & Hyvleri igen och hämtat trall.

Fick priset 12,80 kr/m för tryckinpregnerad 28*120mm.

Jag behövde ca 420m och betalade 5400 kr. Helt ok pris. Dessutom är det lastat och klart på släpet när man kommer dit så man behöver inte plocka själv eller vänta på att de ska göra det. Det är bara att åka dit, betala och åka hem igen. Tar fem minuter från att man kommer dit.


Nu är det middag, jag fortsätter skriva på det här inlägget senare.

Hej hej så länge

/ Hasse

Kommentarer
Postat av: Malin

Njae, beror väl på hur man räknar förstås. Men jag leder nog i antal inlägg sen du började bloggkarriären på nytt;)



Det går framåt med altanbygget, härligt! Snart kan ni sitta där i varsin solstol med en paraplydrink:)

2010-06-18 @ 18:02:29
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu är det 4 dagar sedan du skulle äta middag och sedan skriva mer.....

2010-06-22 @ 23:11:13
Postat av: Hasse

Annah hade lagat väldigt mycket middag, vi har precis ätit färdigt, nu ska jag skriva mera :P

2010-06-23 @ 00:43:01
URL: http://loki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0