Idag har jag jobbat (hemma)

So much to do.... so little time....

Jag har blivit tvingad att börja blogga igen. Inte mot min vilja, jag har bara halverst "glömt bort" bloggen de senaste sisådär 10 månaderna.

Jag ser detta som ett startskott. Som de gamla dårarna sjöng, "Det kommer mera..... la la la lal lal laaaaa"

Jo föressten... Så här ser ungarna ut nu förtiden


[ William och Alice ]


[ Alice ute i Luleå och tittar på höns, getter och lite andra djur ]


[ William dansar? ]


PS. Malin, the bloggwar is on DS. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå, du ligger redan efter;)

2010-06-11 @ 22:48:27
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Sonja o Morfar

Go-ungar! puss o kram!!

2010-06-14 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0