Golvet är klart!

Idag har jag och Börje jobbat som galningar. Vi började klockan åtta imorse och sen har det rullat på fram till fyra på eftermiddagen.

Vi har lyckats få hela golvet klart och inramat och så smått börjat på trappstegen. Ritningen är klar, nu ska det bara produceras. Men det får bli efter Summergames. De närmaste tio dagarna är full med midsommar och Summergames. Om vädret håller i sig så kommer vi ha ännu mer att göra det här året än förra året. Det vill säga, häcken full.

Men låt mig visa upp vad vi har gjort idag. Here goes:


[ Vinkel 1 ]


[ Vinkel 2 ]


[ Vinkel 3 ]


[ Vinkel 4 ]

Efter Summergames så gör jag klart trappstegen ner som kommer att gå från hörnet som ni ser längst ner på bild fyra och fram till där golvet sneddar ut. Det blir en stor och fin trappa som man inte bara kan gå ner och upp för utan även sitta på och dricka en pilsner. När den är klar så påbörjas takbygget. Innan sommaren är slut så borde det vara färdigt, hoppas jag iallafall :P

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0