Blod, svett och plintar

Hej på er!

Det blir inga bilder nu, jag ska alldeles strax fara och hämta pizza från gourmetpizzerian i Munksund. Även fast man alltid känner sig otroooooligt välkommen där så lagar de faktiskt ganska goda pizzor. Det är ju ändå det som räknas i slutändan. Men ett leende är väl inte för mycket begärt.

"Begjort" är f.ö. ett ord som jag aldrig kommer att använda. Finns det ens? Många häruppe i skogen som använder det som att det vore det mest naturliga ordet i världen..

Nu sitter alla plintar på plats iaf och jag har fått godkänt från min granne som är byggare. Nästa steg är att borra i väggen och bila bort en stentrappa som väger ca 200000 ton. Det blir några timmars arbete men så får det bli.

Nu ska jag till pizzerian. Jag ska lägga in bilder ikväll. Håll ut, det kommer!

/ Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0