Bärlina på väggen - Piece of cake?

Nää inte riktigt... Eller jo, principen är enkel. Borra ett hål genom din bärlina och fortsatt in i väggen. Slå sedan in en expanderbult och skruva åt några varv. Enkelt. Men vad händer när expanderbulten inte fäster i väggen som den ska... Ja då blir det extrajobb och man funderar ju på om man gör rätt eller fel.

Nu har jag inga bilder som bevisar att det löste sig tillslut men nu sitter den där iaf. Nu ska jag klura ut hur jag ska göra den diagonala delen mellan 240 cm och 460 cm. En till plint kanske? Var ska jag fästa den? Hur ska jag fästa den... Imorgon får jag helt enkelt se till att ha en lösning.


Syrran ska komma på besök på lördag. Nu annonseras flygstrejk. Dessa giriga jävlar. Så fort det inte passar, ja då ska man strejka... Nu är det så det fungerar i Sverige men ändå störande...

/ Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0