Åsarna på plats

Ja då har vi varit duktiga nu på morgonen. Alla åsar är på plats och förhoppningsvis så har jag gjort det rätt och ordentligt. Nu ska jag avvakta min granne snickarn som ska få godkänna och ge mig nya instruktioner.

Men jag vet att det är dags att hämta trall och lite stuprörförlängningsbitar(?) så att jag kan få stupröret under altanen. Så det skulle jag kunna göra idag faktiskt medans jag väntar på att grannen ska komma hem från jobbet. Jag måste även börja kika på hur jag ska göra taket. Jag har ett ganska bra hum om hur det ska se ut. Frågan är bara hur jag ska få det att se ut som jag vill. Det blir en spännande fortsättning vill jag lova.

Nu ska vi kasta in lite bilder


[ Då var alla åsar på plats ]


[ William poserar. Han fryste om öronen och ville absolut ha en mössa... ]


[ Sommar och glass hör ju ihop... Men mössan? ]


[ Annah är ute och klipper gräsmattan as we speak ]


[ Close-up ]

/ Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0