Det blir inte Malmgatan 11

Vi har bestämt oss för att inte gå vidare med köpet av det huset vi kikade på. Vi har blivit avrådda av många i Piteå som säger att det finns mycket finare hus att få för de pengarna om man kan tänka sig på 5-10 min längre bort. Dessutom har det känts lite som en risk att köpa ett så gammalt hus. Lite som grisen i säcken. Det är ett väldigt charmigt och fint hus på alla sätt men magkänslan i kombination med att så många avrådde oss från att köpa fick fälla avgörandet.

Nu letar vi vidare, vi har ju ingen brådska på något sätt utan kan titta i lugn och ro.

Det var det enda jag ville meddela idag. För övrigt så har William och Alice blivit friska igen så nu är det lite mer glada toner här hemma. Framför allt den senaste natten var lugn och stilla vilket gjorde att Annah var mycket piggare på dagen och jag själv kunde vara utvilad inför mitt pass på jobbet.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: se blogg

Snart hittar ni drömhuset!



Hejsan! Är du sugen på lite budgettips till en flawless hud i sommar? Kom in till mig där jag har punktat upp det viktigaste att tänka på och vad man kan göra. Puss!

2009-05-24 @ 21:37:08
URL: http://parlesfrancais.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0