Traderaholic

Ja nu har helvetet öppnat sina portar. Traderajävulen har sugit tag i mig.

Det finns så många trevliga auktioner som man kan buda på. Saker som kostar apmycket nya säljs på Tradera för en bråkdel av det priset. Oftast är det nya saker eller saker i nyskick. Vi har (Annah har) köpt en Stringhylla från 50-talet där. Hur snygg som helst. Och i jättebra skick för att vara 50 år gammal.
   Jag har själv lagt ut tre auktioner på saker som jag aldrig kommer använda. En bärsjal, ett PCspel i samlarpaketsform och ett spel till Gamecube med tillhörande Bongatrummor (Donkey konga). Det är en vecka kvar på auktionerna men de sammanlagda högsta buden ligger just nu på ca 500 kr. Det kommer säkert att stiga till kanske 800-900 kr. Saker som jag alltså bara har haft i en låda hittills. Hur bra som helst.

Jag återkommer med hur det går i dessa auktioner.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0