Lite bilder

Tänkte att jag ska vara duktig och slänga upp lite bilder oxå nu när jag lovat att jag ska bli bättre på att uppdatera sista veckorna här.

Först några mobilbilder:


[ Nyvaken ]


[ Tre kompisar på lokaltidningens förstasida efter AIKs vinst i match 1 mot LHC ]


[ Behövs text? ]


[ Zombien har precis ätit upp vår katt och ser glad ut ]


[ Emmaljunga Cross, tvillingvagn i nyskick, köpt på blocket för 3000. Nypris 6500 ]

Och nu lite kamerabilder (som trots allt blir lite bättre än mobilbilder)


[ Påklädning innan dagis. Det röda är pyjamasen som är på väg av ]


[ Inte fullt så oskyldig som det kan se ut... ]


[ Jag: hur låter hästen William? Wille: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi ]


[ Bäddar ner sig själv lite till och från ]


Det var lite bilder det. När jag är hemma i april med Annah och det nyfödda så ska jag försöka klippa ihop en DVD med filmat material för de som är intresserade.

 Vi ska snart dra igång en gissningstävling också. Vi hade det innan William kom och vinnare då blev min chef. "ja där ser du, chefen har alltid rätt" fick man höra ett tag sen... Vi hoppas på en ny vinnare den här gången. Även om Emil som regerande mästare givetvis ska få delta i tävlingen. Mer om det nu i dagarna.

Det var allt för idag... TRE inlägg på en dag. Så ska det se ut Hasse

Imorrn blire jobb och hockey! Woohoo!

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har killen på förstasidan somnat eller varför tittar han liksom upp i taket? Har han dött eller? Ser helt jävla sjövild ut iallafall

2009-03-19 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0