Ursäkt och bild

Halloj!

Ja det var sannerligen ett tag sedan jag skrev. Det har helt enkelt inte funnits tid eller ork till det de senaste veckorna. Dels så har vi slitit som djur på jobbet för att få allt att fungera ordentligt och för det andra så har jag velat spendera min tid med Annah och kidsen när jag varit ledig. Det har förvisso blivit lite tid vid datorn oxå men då med lite spel och sådant.

Kan oxå berätta att bokslutet för maj kom på jobbmailen igår och det är ett av de bästa resultaten någonsin i Piteå så jag är mycket nöjd. Vi har dessutom haft besök av företagets revisor som har gjort en kontroll av hur rent och fint man har det men även att allt pappersarbete är i ordning. Man får sedan en poängbedömning på hur det har gått och det var revisorns bästa besök på tre år. Dessutom så har vi som vanligt i maj haft en gästundersökningsmaskin ute i serveringen där gästerna får 15 frågor om vad de tyckte om sitt besök vad gällande service, snabbhet, smak, renlighet och liknande. Även det resultatet kom nu i dagarna och det var det bästa sedan november 2006.

Man skulle kunna säga att jag har fått en bra start på chefstjänsten och att restaurangens utvecklingskurva pekar spikrakt upp. Mycket skönt att få det på papper att man har gjort ett bra jobb.

Tänkte bifoga en liten bild på Alice som vi ska skicka in till tidningen.



- Hasse

Kommentarer
Postat av: sandra

Åååh bra gjort Hasse ;)

Men duu.. Alice är mamma upp i dan tycker jag =) vilken sööötfis hon är!!

glad midsommar från oss i roslagen!!

2009-06-19 @ 12:10:49
URL: http://saandraa83.myblogg.se
Postat av: Anonym

Hon är så SÖT

2009-06-23 @ 22:30:26
Postat av: Millster

Söt som socker den ungen!

Tror minsann att hon är lite lik moster... ;-)

2009-07-10 @ 11:13:15
Postat av: Oda

Uppdatra dme rmfis apa hahaha

2009-07-21 @ 14:08:23
Postat av: Ia

Ja där ser man, så går de när man snokar in på ens sida på FL..

Söt tjej måste jag säga..

Fredrik hälsar: "Hur kan något så sött härstamma från dig?" (slå inte mig, jag är bara budbäraren)



/Fru Gybrant

2009-07-26 @ 08:23:07
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0