Lite mobilbilder

Halloj, jag såg nu när jag tog ut bilderna från rondellparet att jag hade ju några andra bilder som jag kan kasta in när jag ändå håller på.


[ Bild som William själv har tagit ]


[ Jag tror att även denna är tagen av William själv, men inte hundra på det, sjukt bra bild isf ]


[ Jag möts ofta av det här när jag kommer hem från jobbet. Det gillar jag ]


[ Sovdags ]


[ Vi är lättroade på jobbet ]


[ William ritar lite vid köksbordet. Och ja, vi har koll på kniven där ]


[ William i sjunde himlen, med farfars 50" plasma. Bonuspoäng om ni ser vilket program som är på ]


[ Utflykt till Täby Centrum för lite shopping ]


[ Humor a la Täby Centrum, notera att cykeln till höger dock drabbats av hjullåset :( ]


[ Några timmar efter Täbyutflykten, en slagen hjälte ]


[ Max i Umeå (vid E4an) på vägen hem från Stockholm ]


[ Svar ja, det kom lite snö i veckan som gick... titta ut genom köksfönstret ]


Ja det var lite bilder det. Nu är det dags att sova för mig. Jobb imorrn oxå, både hemma och på jobbet.
Nattinatt

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det tror jag absolut!



Vad gör du uppe 04.23? Det är ju näst intill uppstigning!

2009-02-10 @ 11:22:03
URL: http://joannanystrom.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag utmanar dig i min blogg! (om det är något du känner för att anta) :-)

2009-02-10 @ 16:37:11
URL: http://joannanystrom.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja, han är verkligen lik sin far. :) Har faktiskt hört talas om det där att det bara är riktiga karlar som får söner :) Det påpekade även min pappa när jag var gravid. Och då vart ju André så himla kaxig när han fick veta att det var en son han väntade. :P



André hälsar tillbaka!

Hoppas ni mår bra!

Hur går det förresten med nummer 2 i magen? :)

2009-02-10 @ 18:13:06
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: emsan

LAZYTOWN !!!

2009-02-11 @ 18:46:31
Postat av: Joanna

Jag vet, visst är det. Tog mig en evighet att komma med någonting..

Nåja, ska bli intressant att läsa ditt :-D

2009-02-11 @ 19:01:40
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0