Det kanske krävs en småbarnspappa för att se

Såg ett Youtubeklipp idag. Jag har sett det här klippet tidigare för Williams ankomst till oss. Klippet handlar om pappor som kommer hem tidigare från Irak och hälsar på sina barn i deras skolor utan att barnen vet att de kommer. Framför allt den första pojken (första 50 sek) får ögonen att tåras. Det kanske är jag som är blödig. Det är inte många av mina kompisar som förstår hur jag menar men det kanske krävs en småbarnsförälder för att se. Vad tycker ni?





- Hasse

Kommentarer
Postat av: Camilla & c/o

Åhuj, inte ett öga torrt!

snörvel

2009-02-09 @ 09:45:07
Postat av: Anonym

Det behövs inte nån småbarnsförälder för att gråta en skvätt till det där!!

2009-02-15 @ 03:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0