Då är vi på EBBAmötet

Jahapp då var det rapportering direkt från EBBAmötet. Det har i vanlig ordning varit prisutdelning till de restaurangerna som har varit lite bättre under året. Jag kan meddela att Norrdistriktet har kammat hem Grandslam i de flesta kategorierna. Framför allt Boden och Luleå4 (Storheden) har varit väldigt framgångsrika under kvällen. Vi i Piteå fick inte några priser det här året. Senast vi fick några priser var 2007 i Sälen då vi fick ta emot ett pris för bästa försäljningsökning. Det var iofs mycket tack vare att vu byggde om i februari 2006. En större servering ger givetvis fler gäster och det fick vi pris för då. i år blev det dock inga priser men jag och John glädjs åt alla priser som hamnade i händerna på Norra distriktet.

I vanligt ordning efter EBBAmötet så har vi ätit middag och är nu i full huggning att dricka några öl och samtala med gamla och nya vänner runt om i landet. Baren stänger dock om 30 minuter och jag kan meddela att jag har spenderat endast 120 kr i baren. Dvs två öl. Vi har iofs fått tre stycken drinkbiljetter så jag har druckit fem stycken öl ikväll. Men som ni kan se så har jag inga problem med att stava eller för den delen hålla koll på meningsuppbyggnaden.

Men som sagt, klockan börjar närma sig 01:00 och det är även tiden då baren stänger. Det innebär alltså att jag ska hoppa i säng alldeles strax. Om några timmar (0700) serveras det frukost på stället vi är på. Aronborg heter stället.

Nu ska jag bege mig till rummet. Vi får hoppas att det finns möjlighet att skriva lite mer imorrn.

/ Hasse

Kommentarer
Postat av: Maria och Oskar

Tack, äntligen! :)

2009-02-19 @ 08:16:46
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Mrs Thinkalot

Misstänker du om någon kan finna "Texas Ranger gör MAT (kanske även ett sporadiskt bröd då och då)" ganska lustigt. Författare Yours truly samt allas vår ARE!!! :-)

2009-02-19 @ 09:38:40
URL: http://www.mrsthinkalot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0