BlondinHasse ?

Läste lite på Aftonbladet i helgen. De har en artikel om alla blondinbloggar. Ni vet, Blondinbella, KENZA och allt vad de heter. De är runt 18 år allihopa och skriver om vilken drink de drack på Stureplan, vilken väska de köpt och när deras handväskhund sket i lådan senast. I mina ögon rena skiten :)

Sen läser man vidare om hur de drar in några miljoner om året på att skriva den här "skiten". Och att de har 150.000 besökare på bloggen varje vecka. Jag själv kommer upp i några hundra på en vecka. Men 150.000 !!!

Jag funderar på att kanske blondera mig, skaffa en liten sån där äckelhund och registrera blondinhasse.blogg.se. Det måste verkligen sätta fart på bloggen :)

Eller... så kanske jag helt enkelt fortsätter på min befintliga blogg och skriver om vilken middag jag lyckades bränna sönder, vilket blöjmärke jag köpt och när sportbagWilliam sket på pottan senast.

Jag kanske ska lämna avgörandet till er, vad tycker ni?

Läs mer om småflickorna här

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Maria och Oskar

Fan vilken grym idé :) Jag ska heta "Blondin-lose" då... Eller så döper vi oss till "MAX-blondiner"...

2009-02-09 @ 14:42:43
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, jag skulle köra på första alternativet om jag var du Hans. Absolut värt ett försök!



.. Nackdelen är väl att jag inte kan se dig i blont hår, så jag skulle bryta mönstret och köra på Brunett-Hasse istället :)

2009-02-09 @ 22:12:50
Postat av: Joanna

Glömde skriva att det var jag!

2009-02-09 @ 22:13:13
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0