Bilder

Ja nu är sommaren nästan slut, därav de få inläggen till antalet.

Jag ska skriva en redogörelse men som jag förstått det så är det bilder som ni vill ha. Here goes...



[ Alice 4 mån ]


[ En glad liten tjej ]


[ Stolt som kan lyfta upp sig själv ]


[ Badar, och ja, ögonen kommer från mig ]


[ Soffpotatis ]


[ Soffpotatis 2 ]


[ Tittar på mamma ]


[ Wille börjar bli stor han också ]


[ Han brukar fixa kuddar åt oss när han ska vila, den här gången fick nallen en ]


[ Trött hjälte ]


[ Allt som har med vatten att göra är otroligt underhållande ]


[ Close-up ]


[ Kollar in lite barnprogram ]


[ Williams farfar som liten, ganska lika va? ]


[ Här är min restaurang i Piteå ]


[ En annan vinkel på restaurangen ]


Nu är det bara att dunka på med kommentarer

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Sonja o Roland

Vilka härliga kort av smågodingarna,du är duktig på fånga öngonblicken, tänkte höra lite försiktigt om vi kan beställa kortena......kram,kram

2009-08-30 @ 11:49:08
Postat av: Millster

Vilka finfina ungar!

Och snacka om lik farfar...



2009-08-31 @ 11:15:56
Postat av: Bettan

Ni har en snygging och ett litet gulligt troll.

Tänk vad lika de är; William och min make....

Din syster Christina såg bilden och häpnade över likheten.

Kramar till er alla 4

2009-08-31 @ 13:21:40
Postat av: Ida

Haha! Snacka om lik farfar! Du känner inte mig, men jag brukar vara inne och titta på din blogg då och då för att du har sp fina kort. Wille kommer nog bli en snygging när han blir stor! Och Alice är ett riktigt charmtroll. Har du proffesionell kamera?



/Ida

2009-09-01 @ 20:17:20
Postat av: linda

vad söötta! jag vill bara krama dom! <3

2009-11-13 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0