Nu är vi hemma!

Ja då har vi fått fara hem från BB. Vi skulle egentligen ha varit där i tre dygn men vi fick fara idag istället med förbehåll att vi kommer tillbaka på lördag morgon så att barnläkaren får kolla att allt är ok med flickebarnet.

Jag ska iväg och snabbhandla lite nu då det är tomt i kylen men jag tänkte skriva en lite utförligare rapport om allt som hänt de senaste dygnen. Givetvis har jag en uppsjö av bilder. Jag har tagit ca 500 bilder på 2-3 dagar så några ska jag väl kunna plocka ut. Jag är dock mest nöjd med bilden i föregående inlägg. Där hon bara är några sekunder gammal. Det var den absolut första bilden jag tog på henne och den blev riktigt riktigt bra. Men då hade jag iofs ställt in kameran från den vinkeln med befintligt ljus i några timmar innan så attans vore det väl om jag hade misslyckats. Men det är alltid svårt att fota inomhus utan blixt.

Jag återkommer med ett längre inlägg lite senare, nu måste jag åka och handla.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

Jag såg just mms:et om Karl Philip, skrattade så jag höll på svimma! stort grattis än en gång till lilltjejen:) hoppas ni har det bra !

2009-04-09 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0