Idag var det ju dags juuu...

Det verkar inte som att vi kommer hinna med en förlossning idag. Om det inte blir väldigt snabba ryck nu. Det är ju trots allt 10 min kvar på dygnet. Men det är nog för mycket begärt antar jag. Med William så blev det åtta dagars övertid. Jag hoppas att det inte blir samma den här gången. Den olidliga väntan... Sen så har vi ju påsken bakom hörnet och det vore väldigt tråkigt om vi missade det traditionella påskbordet på Regnstigen. Man får väl prioritera om det blir dags antar jag. Ett barn... Påskbord...... Barn.... Påskbord.... Hmm.. jag får återkomma med ett svar lite senare.
   En annan faktor är ju att William fyller två år den 11 april. Det vore ju trevligt om de inte fick samma datum som födelsedag. Barn ska ju ha all uppmärksamhet när de fyller åt. Hur ger man två stycken full uppmärksamhet samma dag?

Vi har fått en ny kaffemaskin på jobbet. Äntligen kaffe som är gott! Det följde även med ett myntinkast för de riktigt goda kaffesorterna. Det vanliga kaffet är såklart gratis men om man vill ha kaffe med italienskt namn så kostar det tio kronor. Tur att man har nyckel till myntboxen.. Moohaha....

Vi har ännu inte en ny chef på jobbet. John stannar kvar till i maj innan han far vidare mot Uppsala. Beslut om ny chef tas nästa vecka, tidigast onsdag. Det ska bli spännande att se vem det blir. Jag lägger min röst på Gullan, vårt nattstäd. Det är en kvinna av stål kan jag lova. Det finns för närvarande 25 st som kan intyga detsamma.

Vi ska se om jag inte kan hitta lite gravidbilder på Annah. Jag knäppte lite bilder för några dagar sedan.
Here goes:





- Hasse

Kommentarer
Postat av: sandra

Ååh vad fina bilder :) söta magen!

2009-04-05 @ 19:01:07
URL: http://saandraa83.myblogg.se
Postat av: Hasse

Jajamensan! Jag ska ju bli proffsfotograf har jag ju tänkt :) Jag har iaf ett stort fotointresse. Vi får se hur långt det räcker. Och ja, bilderna blev bra, jag har inte ens retuscherat dem. De är "straight from camera".

2009-04-05 @ 23:49:41
URL: http://loki.blogg.se/
Postat av: sandra

Annah är en söting ;)

2009-04-06 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0