Bilder

Halloj halloj!

Det finns så mycket att skriva idag så jag delar upp det i två delar. En del med bilder som jag tar här och en del med text som jag skriver efter att ha lagt ut lite bilder.

Här kommer bilder!


[ En kompis (A.J) fixade lite med min favoritbild och här är resultatet ]


[ Sådan fader sådan son? ]


[ William håller en vakande hand över sin syster ]


[ William tog den här bilden själv ]


[ William tittar på delar av förlossningen, väldigt intresserad faktiskt ]


[ Även den här bilden tog William själv ]


[ Bild till tidningen på 2årsdagen, den förra var fel :) ]


[ 2årskalas, William ska blåsa ut ljusen ]


[ Om en hundradels sekund så är ljusen släckta. Jag var för snabb med kameran ]


[ Mycket gott fika, tack Roland och Sonja ]


[ William gillade också fikat ]


[ William har marktjänsten idag ]


[ Skorpan i Bröderna Lejonhjärta och William kollar in varandra, likheter? ]


[ Nästan lite skrämmande faktiskt. William reagerade också på likheten ]


[ Alice har vi bestämt oss för ]


[ Alice tar en liten sovstund på golvet ]


[ Nattinatt ]


Det var de bilderna jag hade den här gången!

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder! William är riktigt duktig på att ta kort.. ;-)

Herregud vad mycket hår Alice har!! Hon är riktigt söt!

2009-04-18 @ 23:16:11
URL: http://caroline-a.blogspot.com
Postat av: Hanna

Piteå ligger ju faktiskt närmare än man tror, men det är ju synd att ni flyttar. Det där leklandet i Pite är suveränt! Den konstiga nappen var bara en slickepinne.

2009-04-19 @ 17:56:42
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0