1 dag övertid ser ut att bli 2 dagar övertid

Ja sannerligen verkar det inte bli någon bebis idag heller. Vi får helt enkelt hålla tummarna att det blir imorgon. Jag har iallafall jobbat mitt sista pass i april. Nu kommer jag att vara hemma tills det är dags och resten av månaden. Oavsett när bebisen kommer.

Nu under kvällen har vi sett lite film (Tropa de Elite) och tryckt i oss lite cola och chips. Imorrn har jag för avsikt att vara med William så mycket det bara går. Vi har knappt sett varandra sedan i onsdags då jag har jobbat och dessutom jobbat över varje dag. Men nu blir det inget mer jobb i april som sagt. Bara koncentrera sig på att vara hemma med familjen.

Jag får återkomma under morgondagen. Nu när jag kommer att vara hemma så kan jag uppdatera bloggen lite oftare. Det börjar ju dra ihop sig nu. Det kanske händer inatt? Vem vet?

Just fan, jag har ju inte skrivit in Annahs och mina gissningar i tävlingen.

Hasse: 090406 12:00 Flicka
Annah: 090406 23:00 Flicka

Det ser ju ganska kört ut för oss, möjligen att Annah kanske turar in det. Men för mig ser det onekligen mörkt ut :( Men jag kanske tar bonuspoängen om det blir en flicka. Vi får se.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja för mig var det kört för länge sen men jag håller på en kille fortfarande.Men Hasse, du får inte ändra på din gissning,grabben var det eller hur..........

2009-04-06 @ 08:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0