Dags att skriva igen

Happ då har man precis sträcksett Americas Next Topmodel i fyra avsnitt... Vet egentligen inte varför jag ser det. De är ju ändå bara söndersminkade och gnäller på varandra. Men å andra sidan är det ju ganska underhållande att se på när tjejerna slåss.

Jag har dessutom kommit fram till att jag absolut ska köpa en ny datorstol. Den här har alldeles för mkt svikt i ryggdelen så man halvligger nästan när man sitter vid datorn. Jag vill ha en sådan stol som de har på Max i Storheden. Den är grym! Jag tror dock att prislappen är något i den stilen också tyvärr. Men det ska undersökas. Lägger ett mail till dem direkt.

I övrigt har det väl inte hänt sådär jättemycket spännande. Jobbar på som vanligt, hösten kommer allt närmare och det börjar bli lite kallt häruppe i norr. Men det är väl precis som det varit de tidigare fem åren. Hösten kommer vare sig man vill det eller inte.

Har inte tagit några bilder på sistone, men jag borde kanske spela in en liten filmsnutt istället. William e ganska rolig när han "pratar" med oss. Han börjar greppa mer och mer vad som händer runt omkring honom och det är skoj. Han lyckades krypa något steg eller två i soffan men jag tror inte att tekniken sitter helt ännu. Mera träning så ska det nog gå bra det där.

Nu ska jag spela lite innan det är dags att sova.

Natti

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Faster Annicka

Halloj, Ni har en jättrolig hemsida, kul att följa vad som händer i era liv. William är så fin tänk att vi är släkt
Kram Faster Annicka

2007-09-29 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0