Ledig helg !

Hallå!

Ja som ni märker så blir det lite längre mellan inläggen nu när jag börjat jobba. Vanligtvis så somnar jag ganska fort på kvällen när jag kommit hem från jobbet och dator är väl det sista jag tänker på. Men jag ska ändå försöka lägga upp lite bilder och skriva några rader så ofta jag kan.

Igår blev William 1 månad gammal. Tiden går verkligen jättefort. Det känns som om vi kom hem från BB för någon vecka sedan. Fast iofs, dagarna går mycket fortare på jobbet också eftersom försäljningen börjar rulla på. När man har mer att göra brukar tiden gå fortare som ni vet.

Det har regnat konstant här hela veckan medans jag har jobbat och idag när jag är ledig så ser jag att solen tittar fram minsann. Klockan är ju bara halv nio på morgonen. Jag somnade på soffan igår och vad jag vet så har inte William vaknat något inatt. Jag gav honom mat för en timme sedan ungefär. Han äter på mer och mer regelbundna tider. Det är bra.

Nu annat..

- Hasse

Kommentarer
Postat av: nattis

haha nej det är lite tidigt för oss nu :)
vårt nästa steg är förlovning...
lägg upp söta bilder på william!

2007-05-12 @ 12:18:04
URL: http://nattsnatts.blogg.se
Postat av: Andreas

EH OK!

2007-05-13 @ 21:15:25
URL: http://eo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0