Föräldrabesök och BVC mottagning

Hallå igen, nu verkar allt fungera som det ska.

I helgen som gick så hade jag mina föräldrar och min syster på besök i 2-3 dagar för att hälsa på William. Medans damerna gick och shoppade på stan med William så for pappa och jag runt på landsbygden och inspekterade. Vi passade även på att hälsa på lite gamla kompisar till pappa.

Valborgsmässoafton spenderades en stund hemma hos Palle. Men jag och William gick hem efter att vi ätit då ljudvolymen på stereo och mina som vanligt berusade vänner började överskrida tortyrgränsen.
"Men det e *hick* bra för *raaap* barnet"... Japp, ok, vi säger så... Sen gick jag hem.

Chippade mitt Wii så att jag numera kan spela backups på mina köpta spel och även bränna ut alla gamla Super Nintendo spel. Fick ut ca 1000 spel på en skiva som jag skummade igenom. Hittade MASSOR med klassikers.

----------------------------------------------------------

Vi har varit på treveckorskoll på BVC. Numera har vi en 55,5cm lång och 4400g tung bebis här hemma. Jag kommer få armmuskler som aldrig förr av att bära gossen. I övrigt är det bara fint med William. Varannan natt så vill han inte sova och då måste jag eller Annah vara uppe med honom. Nu när vi börjat lära oss det så blir det lite enklare att handskas med.

William visar mer och mer intresse av att kolla in sin mamma och pappa. Vi börjar se viljan att göra ansiktsuttryck som överensstämmer med vad han tycker.

Ska se om jag har några bilder här att ta med. Det borde jag ha. Fotograferar ganska mycket nu. Med digitalkamera är det ju bara att ladda in dem på datorn så det kostar ju inget direkt.

image84
[ William med sin farmor ]

image85
[ William med sin farmor igen ]

image86
[ Min syster Sara ]

image87
[ Min pappa ]

image88
[ Annah och William däckade i soffan efter en lång dag ]

image89
[ Cirka 2 minuter kvar till William spyr ner soffan ]


Det var nog allt jag hade att bjuda på den här gången. Ska fortsätta ta bilder och skriva. Det var lite svårt nu när jag inte kunde logga in eller publicera något. Men nu är det på gång iallafall.

- Hasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0