Dagens ros: Anna-Lena

Jag var förbi försäkringskassan idag.... igen...

Tro det eller ej, men nu fick jag prata med en dam vid namn Anna-Lena och hon tittade i datorn i två minuter och sen säger hon:
- Du kan gå hem nu, det här e inga problem, det fixar jag innan lunch.

Hon var ganska oförstående hur mitt ärende inte har hunnit handläggas då jag lämnat in alla uppgifter och mer därtill. När jag dessutom har varit in på försäkringskassan två gånger tidigare i samma ärende samt ringt ett flertal gånger gjorde bara att hon tyckte att det var ännu konstigare att ärendet inte handlagts.
Nu är det fixat iaf. Tack för det.

William växer så det knakar, och barn som växer mycket äter mycket. Allt går så snabbt nu så man hinner knappt med. För tre veckor sedan hade vi just kommit hem och då åt han 40 ml per portion. Nu är det över 100 ml varje gång. Ibland tar han lite efterrätt också. Det brukar ofta sluta med en ordentlig spya men viljan finns ju där iaf :)

Jag ska försöka ta lite bilder på grabben ikväll när jag har sovit några timmar. Williams utseende förändras en hel del när han växer. Det börjar bli en stor liten kille nu. Just nu ligger han här bredvid mig och har just ätit som vanligt. Det ser ut som om han är på väg att träffa John Blund vilken sekund som helst och det är ett gott tecken efter en lång dag. Han sov iofs ganska länge idag och nästan hela natten så jag hade tänkt att han ska få vara vaken ikväll så att han kan sova inatt. Men i den här åldern så gör de ganska mycket som man vill.

Oj, nu tror jag bestämt att han har bajsat ut lunchen. Det hördes.... Blöjbyte alltså.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: nattis

haha vad roligt att höra att han växer så fort! =D

2007-05-08 @ 22:33:56
URL: http://nattsnatts.blogg.se
Postat av: Lina

Vad har hänt med uppdateringarna? Jag gillar bilder på sötnosen.

2007-05-10 @ 13:02:46
Postat av: Sara

Nu är det länge mellan gångerna det skrivs i bloggen=P Kan jag ju iofs förstå - inte så att man har all tid i världen när man har en liten hemma!!!
Hur länge ska du vara pappaledig då??

2007-05-11 @ 08:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0