Bajs-o-rama

Vi har nu på riktigt upptäckt att bebisar bajsar väldigt mycket. De senaste dagarna har William visat att han sannerligen har en hel del av både sin mammas och sin pappas gener. Storslagna äventyr pågår i blöjan varje dag och nu när jag jobbar så är det stackars Annah som får ta hand om skiten (hehe.. "ta hand om skiten".. humor).
Det är ju inte bara det att han skiter ofta.... det kommer mycket, asså määängder när det är på gång. Hmm, ja otroligt facinerande antar jag att läsa om detta men jag vill ju skriva om allt och det här är en ganska stor del av Williams liv just nu.

Själv så är jag som sagt tillbaka på jobbet sedan två veckor tillbaka. Det börjar närma sig sommaren och gästerna börjar komma oftare. Nu har vi i och för sig regn var eviga dag och det skrämmer bort många. Lite regn är bra men mycket regn skrämmer bort folk. Dock är det inte så mycket jag kan göra åt det. Vädret alltså.

Har för avsikt att ta lite bilder på grabben ikväll, vi får se om jag hinner få upp dem på bloggen ikväll.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Johan

grattis till erat bebis!!

jag håller med om att barn bajsar mycket,, inte mina dock för jag har inga, hahahahaha

2007-05-14 @ 20:28:46
Postat av: Jenny

Shysst rubbe! Får en att titta till. Jag log när jag läste, och det är väl ett bra betyg förmodar jag. Jag menar. Det var väl det du ville?

2007-05-15 @ 21:14:47
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.se
Postat av: Jenny

Så där. Såg att länken till MIN blogg var felaktig. Slutatde på se vilket e knas. COM ska det ju va. MÅ VÄL!

2007-05-15 @ 21:16:42
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.com
Postat av: ulla Bäckström

Hej Hans det var längesedan vi träffades jag hoppas du kommer ihåg mej.Jag,Kenneth och Jimmy vill GRATULERA så jättemycket till den lille söte pojken ni har fått.När vi är och hälsar på din mor och far så är du ju aldrig nere i Räfsnäs.
Jag hoppas att vi syns någon gång du får hälsa till din flickvän och ha det så jättebra.
Varma hälsningar från Ulla,Kenneth och Jimmy i Göteborg

2007-07-08 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0