Vagn och Säng

Då ska vi se!

Här kommer lite utlovade bilder på vagn och säng.

Annah var f.ö. till barnmorskan idag på rutinkontroll. Dock så hade magen bara växt 1 cm vilket innebär att Annah får komma dit igen redan nästa vecka. Risken finns att det inte kommer tillräckligt med näring genom navelsträngen om jag uppfattat det hela rätt. Dock så hördes hjärtljuden lika bra som vanligt, ca 145-155 slag/min och Annahs blodtryck och blodvärden var bara bra så det är ingenting vi tänker på.

Marika på jobbet fick en son den 9:e mars, tre veckor över tiden. Det gör givetvis att Annah inte är speciellt sugen på att gå tre veckor över tiden. Kanske en vecka, men det är nog max. Sen kommer nog ungen ut på ett eller annat sätt. Vi får se.

Här vare bilder minsann:

[ Vagnen, endast fotad med liggdel men det följde med en sittdel oxå ]

image12image13image14image15


[ Sängen, ser sjukt mysig ut ]

image16image17image18


[ Ja katten ville bestämt vara med, den större katten dvs ]

image19

Det var väl allt för ikväll tror jag. Får rapportera mera imorgon.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite nyfiken på flaskan som stod på tv-bänken. En vit rackare. Vad sjutton var det om? Läste jag fel, eller stod det "fy spray" på??? Lite otydligt. Men FY uppfattade jag i alla fall... Hmmm

2007-03-16 @ 23:32:42
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0