Ultraljud om några timmar

Igår slutade kvällen på soffan. Hade jobbat hela dagen och köpt med mig en pizza på vägen hem. Slog på TVn och såg Södertälje-Malmö. Kvalseriehockey. Samtidigt spelade Björklöven-Skellefteå men den visades inte på TV. Någonstans i tredje periden däckade jag i soffan. Då var klockan nio ungefär. Har något svagt minne av att Annah väckte mig runt tolv och tyckte att jag skulle gå och lägga mig i sängen i stället. Jag antar att jag tyckte att soffan var ett bättre alternativ eftersom jag vaknade i den för en stund sedan. Så kan det gå.

Om lite drygt fyra timmar ska vi på ultraljudet. Det ska bli intressant att se vad detta nya ultraljud kan bringa. Förmodligen är allt bara bra med barnet och mage men det blir skönt att få se och höra det på plats. Jag får återkomma med hur det gick i eftermiddag. Sen ska jag iväg och jobba kväll med Stina. Båda två har väl tio år var i branchen och en tisdagkväll i Piteå är kanske inte arbetsmässigt det mest krävande men vi brukar alltid hitta samtalsämnen som får tiden att rulla på.

Nu ska jag sova några timmar till innan ultraljudet, denna gång i sängen.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0