Snart ledig

Hallå hallå!

Blir en kortis här innan sängen.
Jag har några nattpass i ryggen och sista passet för veckan är i morgon. I helgen hade jag tänkt fixa lite fler bilder till de nyfikna som undrar hur säng, vagn och lite sånt ser ut. Bildpublicering är härmed utlovad.

I övrigt så kan jag varmt rekommendera A-fil och Yoggi yalla drickyogurt till er som e lite dåliga i magen. Jag har lagt om kosten lite och dricker nästan ingen cola längre på inråd från tandläkaren och badrumsvågen. Att jag dessutom faktiskt äter (förhållandevis) nyttigt gör att magen desperat demonstrerar. Men som sagt, A-fil for the win!

Fyller 26 på lördag och har blivit lovad middag av frugan, det ser vi fram emot. Blir förmodligen inte så nyttigt men man fyller ju bara år en gång om året så det får man unna sig.

Nu ska jag dregla en stund över högtalarpaketet jag vill ha men som tyvärr inte är så fördelaktigt prissatt. Men titta kostar ingenting.

God natt och adjö för denna gång.
- Hasse

Kommentarer
Postat av: Jenny

DU ÄR UTMANAD!!! (Se vidare instruktion på min blogg)

2007-03-09 @ 21:30:54
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0