Nytt inlägg på min ära

Hallå där!

Nu har jag jobbat några dagar och det har satt sina spår. Är ganska trött och sliten. Efter en kur med A-fil och andra liknande produkter har jag fått ordning på magen och skulle ikväll fira med en Big One pizza. Det är en fryst pizza på 710g som jag smällde i mig när jag kom hem från jobbet. Resultatet av detta var att jag somnade fem minuter efter att jag ätit upp den och vaknade nu. Hade för avsikt att lägga upp lite nya bilder idag men det får bli imorrn. Jag måste lägga mig och sova några timmar till innan jag ska iväg till jobbet igen.

Alltså, imorrn kväll kommer nya bilder. Det blir lite myspysbilder på barnvagn, säng och sånt.

Håll ut till imorgon!

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra där! Uppdateringar, me like!!! Upp med bilder nu som vi alla kan njta av! Kram kram skumbanan// Jenny

2007-03-15 @ 15:16:13
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.se
Postat av: emeli

haha på min ära =)

2007-03-16 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0