Karaoke, skrämmande succé

Hallå hallå!

Av någon anledning är det sjukt svårt att uppdatera under kvällen. Jag vet inte om det är hög belastning på sidan eller något men det är svårt att ens komma in på sidan. Jag får alltså vänta till lite senare på kvällen med att skriva lite. Antingen det eller på morgonen. Vilket som, båda alternativen fungerar fint för mig.

Ja som titeln antyder så har jag skaffat en liten karaokemaskin som man snabbt och smidigt kopplar mellan DVD och TV. I mitt fal blev det givetvis via förstärkaren så att vi får lite kräm i grejerna. Jo just det, högtalarpaketet som jag önskade mig fick jag inte i present så jag var tvungen att köpa det själv. Nu väntar jag bara på DVDn Elton John - On Night Only som spelades in i Madison Square Garden för några år sedan. Jag har sett den på tv och den är hela underbar. Att få ha den hemma med dts 5.1 ljud måste vara något helt i hästväg.

Karaoken blev en hit här hemma och Annah "sjunger" för fulla muggar. Hon offrade t.o.m. Desperata Hemmafruar på tv för att "sjunga" lite. Bara det måste vara ett kanonbetyg. Håller på att tanka ner en massa karaoke på internet nu så att jag till fullo kan vråla härhemma. Tack och lov bor vi längst ut och har en döv gammal farbror i lägenheten intill. Lika bra det för alla inblandade tror jag.

Vad annars... Ja med Annah är det väl inte några större förändringar. Hon börjar bli ganska less på att gå och vänta. En glädjande nyhet var iallafall att Ann-Theres på jobbet har fått en liten flicka på 2500g. Dottern som ska heta Agnes kom två veckor för tidigt. Vi får se hur det blir med Annah. Spännande...

Ska se om jag kan ta lite nya bilder på frugan till imorgon och lägga upp. Jag ser även på bloggens statistik att intresset ökar för var dag som går. Fler och fler unika IP-adresser tittar in i bloggen och det är ju givetvis jätteroligt. Vi får se hur många vi kommer upp i tillslut. Ju mer jag uppdaterar ju roligare blir det för er att kika in oftare.

Nu ska vi se Prison Break. Vi är framme vid avsnitt 20 i den andra säsongen. Det sändes i USA igår men har snabbt och smidigt kommit till Sverige mindre än ett dygn senare. Man måste älska internet.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du måste hjälpa mig. Det här med statisktiken på bloggen. Hur ser du den. jag har bloggat i hundra år(eller ja... snarare ett eller två, men har fortfarande inte lärt mig det.) Vore kul att se, som du säger. Man blir mer motiverad att skriva oftare och fler inlägg.

2007-03-22 @ 16:47:40
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0