Hipp Hipp Hurra, 26 år idag!

Ja nu kan man kalla sig 26-åring för första dagen någonsin. Bra eller dåligt? Ingen aning men jag vet iallafall att jag inte längre får flyga billigt. Kändes som det inte gjorde så mycket hur som helst. Det är inte så att jag flygpendlar eller nåt.

Arbetsveckan är över. Sista nattpasset just avklarat och nu väntar en ledig helg. Inte så tokigt om jag får säga det själv. Då det är min födelsedag så antar jag att det kommer bjudas på lite paket och förmodligen god mat. Man vet att man har hittat en bra kärring när man hellre äter hemlagat än ute på restaurang.

Har för övrigt vara colafri i dagarna tre nu.
"- Hej jag heter Hans, och jag är Colaist"
"- Heeeeej Haaaaans"

Sjukt irriterande tanke. Har levt på fil och yogurt i två dagar då magen har varit lite speciell. Jag står fast vid mitt tidigare utlåtande att A-fil är det bästa.

Jag har inga bilder att bjuda på just nu men ge mig några timmars sömn så ska jag se till att styra upp lite bilder på lite smått o gott.

Nu blir det några timmar i drömmarnas värld.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis hasse=)

2007-03-10 @ 18:30:32
Postat av: dBo

Grattis mannen! fett me födelsedag!

2007-03-10 @ 21:29:06
URL: http://dbo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0