Heja Sverige

Det har inte hänt något speciellt idag. Jag har varit ledig idag och sovit några timmar extra, varit på stan och köpt lite Wii-spel och sett Sverige förlora en fotbollsmatch. Mycket mer än så har det väl inte hänt idag. Imorgon får vi besök på restaurangen av vår kära distriktchef så ska försöka komma iväg i någotlunda god tid imorgon. Alltså är det dags att hitta kudden nu. Det blir iofs bara några timmar på jobbet imorrn men jag ska ju köra de härliga 17 milen tur och retur. Kan ju vara bra om man är vaken då.

Apropå köra till jobbet så deklarerade jag ikväll och eftersom jag kör ett varv runt jorden varje år så får jag tillbaka på skatten framåt jul. Nu ska jag bara bestämma mig för vilket litet land jag ska köpa för skatteåterbäringen

Just fan, Annah har bestämt att barnet ska ut inatt. Vi får se hur det blir med den saken.

- Hasse

image30

Kommentarer
Postat av: Blivande farmor

På Danderyd kan jag garantera att han är ute senast den 18:e! Jag längtar och är nyfiken.

2007-03-29 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0