Allt ser bra ut

Ja då har vi varit på ultraljud. Det var Siemens som stod för maskinerna. 2D bilderna blev mycket bättre än på den förra och man kunde dessutom se 3D bilder och 4D (rörliga bilder i 3D). De tog lite mått på ben, huvud och armar vad jag kunde se. Allt ser bra ut och barnmorskerna som var med oss uppskattade barnets vikt till 3035g. Det ska man kanske ta med en nypa salt men ca 3 kg kan jag gå med på vilket får anses vara normalt i vecka 39. Imorgon går Annah in i vecka 40 och nu är det inte länge kvar. Barnet kan komma imorgon om det känner för det. Det kan dock lika gärna dröja tre veckor till.

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Sen e jag ledig tre dagar, mycket välförtjänt ska tilläggas.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0