RC-möte avslutat

Hallå!

Nu har jag kommit hem från RC-möte med jobbet. Vi har varit tre dagar i Storforsen som ligger en bit inåt landet. Det var tre väldigt trevliga dagar med bra utbildning inom alla möjliga områden och trevliga kvällar med grillning och lite gott att dricka. Själv har jag badat två gånger i Storforsen. En gång med kläder och en gång utan. Vet inte vilket av de två doppen som var roligast men det var 14 grader i vattnet. Något jag finner väldigt kallt.

På vägen hem stannade vi på krysset och åt hamburgare för 521 kronor. Vi har visserligen sex personer som åt men det blir ganska mycket mat för 521 kronor kan jag lova :)

Senaste timmarna har jag varit med lillgrabben och busat med honom. Han har ett underbart leende nu och skrattar litegranna. Inget riktigt skratt men det kommer nog snart det också.

Imorgon är det personalmöte på jobbet då vi ska tacka av Emil som slutar och välkomna vår nya chef John. Det blir i Piteå naturligtvis och ryktet går att det är bowling inblandat. Det blir säkert trevligt.

Ska även se till att lägga upp lite bilder och kanske t.o.m. något filmklipp imorgon. Nu är jag trött då jag varit uppe sedan väldigt tidigt imorse.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0