Personalmöte i Piteå avslutat

Ja idag har vi haft möte med personalen på Max i Piteå.

Först en och en halv timme möte där nya chefen John berättade lite om sommaren som kommer och lite regler som kommer gälla framöver. Inga överraskingar direkt utan mer informativt bara. Efter mötet så tog vi för oss av den stora tacobuffé som hade dukats upp åt oss. Vi åt och åt och åt, sen tog det stopp kan jag lova.
Vi avslutade mötet med lite bowling där jag själv lyckades få 432 poäng på fyra serier. Ett snitt på 108 per serie. Helt klart godkänt må jag säga. Annah lyckades få in knappt 400 poäng på fyra serier och var väl mer eller mindre nöjd med det. André lyckades få in 14 poäng på en serie, efter den gick han in i bastun...

Nu är vi hemma igen och matar Wille innan det är dags för oss alla tre att sova. Imorgon blir en lång dag, Annah ska ut på middag med några vänner och själv ska jag vara hemma och ta hand om lillgrabben. Det kanske blir lite Wiispel de stunder han sover. Ska som sagt försöka klämma upp lite bilder om han sover lite extra länge.

Nu sova

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0