13 rätt !

Jag fick in alla rätt på Europatipset, 13 rätt och stor ära!
Fixade även att få in dubbelchansen med rätt antal mål i Sverigematchen. Det innebär att jag dubblar alla eventuella vinster. Så med 13 rätt och dubbel vinst så kunde jag utkassera 28 kronor....

TJUGOÅTTA KRONOR!!!

Det måste vara nytt bottenrekord för 13 rätt... Det var iofs ganska väntat eftersom ALLA favoriter vann sina matcher. Inte en enda liten skräll, men att det skulle bli 14 kronor för 13 rätt var ganska sjukt.

Nåväl, det e pengar det oxå. Nu är jag just hemkommen från jobbet och känner att fötterna är i behov av lite varmt vattenbad och någon olja eller nåt.

Ska se vad jag kan fixa angående det.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0