William Wahlgren ?

Hallå där!

Gick förbi ett tidningsställ i den lokala livsbutiken. På framsidan av Hänt Extra är det en bild på Pernilla Wahlgren och hennes nyfödda grabb. Jag trodde först att det var en bild på William, sjukt lika. Här ska ni få se.

image73

Pernillas grabb är ju lite äldre på bilden men jag tycker likheten e slående. Sen att Pernilla och Annah är ganska lika gör ju bara att bilden blir ännu mer skrämmande :)

Ska se om jag hittar lite nya bilder på William.

image76
[ William har tydligen rekryterats av den franska främlingslegionen ]

image77
[ Katten och William kommer bra överens? ]

image79
[ Dagens lustiga bild (ska bli en stående punkt i bloggen) ]

- Hasse

Kommentarer
Postat av: nattis

Haha ja men oftast är det ju så att killar har andra intressen än mode...samma sak gäller ju min kille, Richard, jag pekar ut det som ser bra ut och då kan han köpa det haha =D
söt unge! Är vovve hennes första ord eller?
Kram!

2007-04-24 @ 19:37:23
URL: http://nattsnatts.blogg.se
Postat av: Pål

Jo, Hasse, du ser ju lite italiensk ut och Pernillas man är väl italienare eller nåt.
Väldigt likt william på bilden!
ha det

2007-04-24 @ 20:50:20
Postat av: Kristina

Hej! Grattis till bebisen och tack för kul läsning.
/K

2007-05-25 @ 00:02:43
URL: http://vurm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0