Vi är förhållandevis pigga

Inatt var det inte alls så farligt. William somnade runt 22-tiden som vanligt och vaknade bara upp två snabba omgångar för att käka lite. Vips var klockan 11 på morgonen och man hade faktikst fått sova ut ordentligt.

Jag fick tillbaka mitt Wii som jag haft på service. Dock så hade de inte lagat min maskin utan skickade en helt sprillans till mig istället. Pigg och utvilad som jag var tänkte jag spela lite medans William sov eftermiddag. Då upptäckte jag att katten har bitit av en sladd till Wii... Sjukt glad blev jag. Nu har jag beställt ett nytt tillbehör till Wii som är trådlöst... Den kan de ju försöka bita av... Kommer på posten om nån dag eller två så jag klarar mig fint. Jag har ju egentligen inte så mycket fritid nu. Skulle precis byta blöja på William och just när jag öppnade blöjan fick han nåt ryck och stampade ner med fötterna i blöjan som givetvis var fyllt med gult kladd... Det lutar åt att det blir ett bad för lilleman ikväll.

Sitter just nu med lite Cola och kakor samtidigt som jag ser över vilka filmer vi ska se inatt. Det brukar bli så att vi är uppe till tretiden på natten. Brukar lägga oss efter att William ätit nattmackan så att säga.

Imorgon har vi tänkt att fara in till stan en sväng. Medans Annah kikar på lite barnkläder så ska jag ta hand om försäkringskassan. Imorgon SKA allt lösa sig, annars blir jag riktigt förbannad på dem.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0