Uppe med tuppen

Börjar få ganska bra koll på vilka tider William vill sova och äta på. Väldigt skönt för nu vet jag nästan på minuten när jag själv ska sova och äta och sånt. Det blir lättare att vara uppe med tuppen om man säger så. Idag ska jag till försäkringskassan. Det kommer som sagt bli ett spännande möte. Först ska jag få i mig lite mat, det är om möjligt ännu mer spännande. Jag äter inte frukost så ofta men jag får vänja mig vid det.

Innan de flesta ens har vaknat så har jag idag hunnit laga mat, byta blöja och byta kläder på Wille samt sett till att han fått lite medicin. Nu e det min egen frukost kvar. Frosties och kaffe? Eller ska vi åka på Shell istället :)

Enligt rykten så ska jag byta till sommardäck idag, nåväl, det ska väl gå bra antar jag. Jag och vän har fått tillgång till en hydral-mutterdragare. Det är som vi brukar säga "stålet".

- Hasse

PS. Det är redan 10 personer som har varit inne och läst bloggen idag. Klockan e bara 0900... Bra jobbat! Det kanske jag måste fira med lite bilder idag, vad tycker ni? DS.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Alltid lika roligt läsa det du skriver är en flitig besökare!!!
Sköt om er!
Mamma

2007-04-18 @ 09:59:40
Postat av: Lina

Ja en massa söta bilder tack.

2007-04-18 @ 12:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0