Påskafton avklarad

Påskafton har varit till belåtenhet. Visserligen inga barn ännu men det har varit skönt att få vara lite ledig och ta hand om sig själv och Annah för en gångs skull. Inledde dagen med att sova väldigt många timmar. Sedan fick jag kyckling och pasta i gorgonzolasås till middag. Helt klart det godaste jag ätit på länge.

Skjutsade Annah till Emeli där de skulle ha lite fest. Jag själv passade på att hälsa på en kompis och fördriva några timmar med honom och hans far. De drack whiskey och jag drack vatten men jag hade lika kul för det.

Livmodern har börjat motionera litegrann, antar att det är någon form av uppvärmning. Annah jämför känslan med att ha ett sånt där träningsbälte på sig som skickar ström i musklerna så att de spänner sig. Magen är iaf stenhård till och från. Vi får väl se om det händer nåt inatt.

Nu ska det bli lite film, sen får vi se. Det lutar åt lite poker och sedan sova.
Annah fruktar för att hon eventuellt får byta ut den traditionella påskmiddagen mot en förlossning. Men det är det väl värt tycker jag.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0