Nu ser man ut som folk igen

Jag började dagen med att fara till COOP och skaffade mig en Philips Hairtrimmer för 399:-. Det visade sig vara ett mycket bra köp som jag aldrig kommer att ångra. Fem minuters arbete på hemmaplan och vips såg man ut som folk igen. Det måste vara bra kan man tycka.

I övrigt har det väl inte hänt så mycket idag, William har varit lite bråkig idag. Bl.a. så spydde han mig i ansiktet när vi låg och busade. Tack för den... Sen under kvällen så har han inte varit så nöjd. Personligen tycker jag väl inte att det finns så mycket att klaga över. Gratis boende, maten serverad och varm säng. Kan det bli bättre? Han kanske e lite bortskämd redan... två veckor gammal...

Nu ska jag hoppa i säng, det blir en lång dag imorgon. Bl.a. så ska jag bli pappa officiellt genom att skriva på lite papper där jag "erkänner". Annah får också intyga att jag hade nåt med saken att göra...

God natt

- Hasse

Kommentarer
Postat av: nattis

Åååh måste vara jobbigt...men känns det ändå inte samtidigt härligt att ha en liten William? :) själv har man bara två landsköldpaddor som man måst emata och ha ute i naturen lite, kan inte påstå att det är lika krävande, men krävande är det :)
haha! aaa vi får väl hoppas att det blev bra! Nästa gång kanske du ska be Annah fixa ditt hår !?

Hare bra!!

2007-04-26 @ 14:58:24
URL: http://nattsnatts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0