Nästan en vecka övertid

Hallå, det blev inget skriva igår, dock blev det väldigt mycket påskmat och det gillar vi. Tack för det Roland och Sonja! På kvällen avklarades filmen 300 tillsammans med en minst sagt exalterad Patrik som var sjukt imponerad av hemmabioanläggningen. Ett som är säkert är att Patrik kommer hälsa på oss oftare framöver så länge jag har fler mastodontfilmer hemma. (mastodontfilmer = storslagna biofilmer såsom 300, gladiator, sagan om ringen, starwars, filmer med mycket ljud och bildupplevelse)

I ämnet barnafödande så har det inte hänt något ännu. Snart en vecka över tiden och det e bara till att vänta. Flera av gissningarna på datum har gått ut, bl.a. mitt eget och Annahs. Som sagt, det är bara vänta och se. Jag återkommer givetvis när det börjar hända saker. Har ni tur så är jag hemma när det är dags att bege sig till förlossningen, då hinner jag skriva en rad innan vi drar. Det om något skulle väl sätta fart på ett antal personer. Närmast släkt och vänner då. Och övriga intresserade givetvis.

Nu ska jag åka och hämta min bättre hälft, hon är hos Emeli och har nåt fuffens för sig. Jag ska upp och jobba om några timmar så lika bra att hämta hem henne nu så får hon väl ta med sig Emeli hit om hon så vill. Själv ska jag sova iaf.

Nattinatt

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0