Mest lik mamma eller pappa?

Har grävt lite i arkiven och hittat lite bilder på mig själv och Annah när vi var några månader gamla. Tänkte lägga upp en bild på mig och en bild på Annah och några bilder på William så får hela släkten syssla med favoritsysslan att placera ut ögon, öron, näsa och mun på William.

Annah och jag har ju givetvis facit för alla kroppsdelar men ni ska få roa er med det en stund.

För övrigt måste jag säga att jag var förbannad snygg som liten grabb.

OBS:: Glöm nu inte att kommentera varifrån ni tycker William har fått sitt utseende :: OBS

image62 image63
[ Hasse 5 månader & Annah som liten ]

[ William några dagar gammal ]
image64 image65
image66 image67

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

hasses öron iaf :)

2007-04-19 @ 11:41:24
Postat av: Annahs faster Annicka

Jättemånga grattiskramar till lille William, det blev ju bra med en kille bland tjejmaffian, han kommer att gå tuff match mot sina härliga tremenningstjejer.
Hoppas att ni mår bra. Tyvärr får jag nog göra Pappa Hasse lite besviken för han är väldigt lik Annah och inte helt olik sin morbror Robert. kram på er alla tre/ faster Annicka

2007-04-19 @ 19:51:44
Postat av: V

Ett trevlig hopkok av både mamma och pappa tycker jag iaf! :)

Grattis till bebben!!


*kram*

2007-04-19 @ 20:05:51
Postat av: Farmor Bettan

Ni är ju så olika till utseendet så det är svårt att säga innan vi har ett kort på William som 5 mån.
Det lutar dock åt Hans förutom ögonen. Den som väntar får se.
Oh vad jag längtar efter att få ta i honom. Jag ska försöka att trösta när han gråter men Annah är alltid den som kan det bäst, förutom Hans förståss.

2007-04-19 @ 20:32:47
Postat av: Sandra

Jag tycker nog det är Annah mest.. men sånt ändras ju vartefter!

2007-05-15 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0