Ledig helg nu

Då är man nyss hemkommen från jobbet. Det var smockat med snorvalpar på stadt ikväll och givetvis så måste alla småflickor skrika när de pratar med varandra och killarna spelar fullare än vad de egentligen är. Jag vet inte om det är för att impa på tjejerna eller vad det är frågan om. Hjärndöda är de iallafall.

En vanlig konversation i kön:

Tjej - Asså hallå, du ba värsta full asså, coooooooolt...
Kille - Afan jag ba drack sex öl på en gång, jag e skitpackad!
Tjej - Fan va ballt, vad ska du typ göra sen, vi kan ba asså typ lixom dra till mig, morsan e typ på jobbet ba.
Kille - Fan va schysst, låter toppen asså ba....

* snark *

Hur orkar de?

Nu är jag iaf ledig hela helgen och om det kommer bebis så är jag ledig i två veckor till. Och nu är det fakitskt dags för lillen att titta ut tycker både Annah och jag. Vi hoppas få det överstökat i helgen. Det märks på antalet besök på bloggen att det är många som tycker att det är dags. Varje dag ökar antalet besökare och sidvisningar och det är ju skoj förstås att så många är intresserade av hur det går.

Nu väntar sängen, sedan under dagen så blir det nog inte mycket gjort tror jag. Måste vila och ladda batterierna utifall det skulle vara dags snart.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hasse!!

Bara en fråga....har du en syster som heter sara som har en flicka som heter malin och är född 21/4???

annars är det sara från piteå som gissat på 21 april=P

bye bye

2007-04-07 @ 15:14:33
Postat av: Anonym

Syster Sara har inga barn ännu !

2007-04-07 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0