Kanske sista natten själva nu

Tjo!

Ska skriva väldigt kortfattat då jag är i stort behov av sömn. Har jobbat kvällspasset i Piteå och det är storm på väg från inlandet tydligen. Snöstorm... Jag hann hem innan den kom iaf så det var ju skönt.

Vi ska upp till barnmorskan imorgon klockan 12 så jag hade verkligen inte tänkt sitta uppe något vidare länge. Jag har precis tryckt i mig lite köttbullar och mos. Med lingon och brunsås såklart. Tidigare under kvällen så hade Annah bjudit över lite kompisar. De satt och åt surströmmin... Vilka äckel de är.... :)

Nåväl, det kanske blir den sista ostörda nattsömnen på väldigt länge. Vi hoppas på det iaf. Inga känningar ännu och det som vi igår trodde var slemproppen kan ju faktiskt ha varit något annat. Vad vet jag? Jag är inte barnmorska.

Tina gav oss en liten lektion i de 100 olika smärtor man får uppleva på förlossningen. Det tackar vi för.

Imorgon är det krogöppet i Piteå och vi har öppet extra länge. Till klockan 0200. Må det snöstorma som aldrig förr...

Nu ska jag sova. Natti natt

------------ Väderprognos från aftonbladet.se ------------

Allra värst väntas ovädret bli i fjällkedjan från Härjedalen upp till södra Lapplandsfjällen där vindbyarna lokalt kan nå orkanstyrkor över 32 sekundmeter.
Vinten väntas avta framåt torsdagskvällen
Norrlandsfjällen får dessutom talrika byar av regn eller så småningom snö när det återigen blir kallare.

-----------------------------------------------------------------------

Ser ut som det kommer bli lite blåsigt på vägen till jobbet imorgon.... Det har blåst ordentligt idag så imorgon kommer inte bli så roligt.

- Hasse

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0