Förvärkar?

Hallå hallå!

Ja det märks att det är lov i skolorna. Idag på jobbet så hade vi det riktigt lugnt, nästan lite skrämmande lugnt. Det blir ganska långdraget när ingenting händer och minutrarna känns som timmar. Man börjar fördriva tiden med lite städrutiner och pappersarbete. Men när det är klart så är det fortfarande många många timmar kvar. Jag smet 10 minuter tidigare idag minsann men då var det helt tomt på gäster och kvällspersonalen hade kommit in för länge sedan. För övrigt så försov jag mig imorse och satte min näst bästa tid på sträckan Skellefteå - Piteå. 84 kilmeter på 39 minuter. Då stannade jag dessutom och tankade på vägen. Nåväl, jag kom fram iallafall. Kompenserade det med att åka samma sträcka hem på 58 min...

Jo just det, Annah upplever just nu något som skulle kunna vara förvärkar. Varken Annah eller jag har ju några erfarenheter av det där så vi får väl se om det är förvärkar eller något annat. Vi hoppas ju naturligtvis att det är dags att åka in. Jag orkar verkligen inte jobba en till dag där det inte händer nåt... Hehe, skojja bara, men jag vill faktikst bli pappa nu. Vi är inne på åttonde dagen över. Man tycker ju att det borde vara färdiggräddat i magen nu.

Nåväl, händer något inatt så skriver jag en snabb snabb snabb notis här. Annars får ni sms när det är dags.

Tänkte lägga upp lite bilder idag men jag har faktiskt glömt bort att ta några under kvällen. Jag såg den fantastiska matchen Manchester United mot Roma på tv. Manchester vann med 7-1 vilket är enorma siffror i fotboll. Dessutom tror jag inte att Annah skulle bli mest nöjd om jag kom med en kamera nu mitt i natten.

Jag får återkomma när det händer nåt mera.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0