Första övertidsperioden

Idag har varit en lååååååång väntan... På ingenting visade det sig. Vi får se om det händer nåt inatt. Annah har fått för sig att hon ska äta färsk ananas. Det ska tydligen få igång det hela. Det verkar finnas 100-tals kurer för det där. Men men, vi får se hur det går.

Annah har varit hos Emeli hela kvällen medans jag själv ville vara hemma och se lite Champions League på tv. Nu var det tyvärr så att machen var sjukt tråkig. Milan spelade hemma mot Bayern Munchen och det var olidligt att titta på den tråkiga matchen. Jag somnade någongång i mitten av andra halvlek. Då ledde Milan med 1-0. Annah ringde någon timme senare och ville ha hämtning och innan jag for iväg så tittade jag lite snabbt på internet hur matchen slutade. Matchen hade slutat 2-2 efter stor dramatik i slutminuterna med straff och mål på övertid och gud vet allt. Allt det där medans jag sov på soffan. Tajming var ordet...

Jo föressten, det verkar som att slemproppen har lossnat eller iallafall håller på att lossna. Behöver väl kanske inte gå in på detaljer men det syns på toapappret.

Nu har jag tre härliga kvällar/nätter på jobbet framför mig så jag ska se till att jag får sova ut ordentligt imorgon innan jag far på jobbet.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker lätt ni ska döpa den till Emeli !! =) KOmmer ju bli en king bäbis då =)

2007-04-04 @ 14:24:07
Postat av: Sara

Ja då händer det väl inom en vecka säger väl dom som vet=P

2007-04-05 @ 01:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0