Första natten hemma

Ja då var första natten hemma avklarad. Det var väl egentligen inga problem. Jag fick gå runt lite med honom mitt i natten men det var väl ingen direkt överraskning att nätterna kommer vara lite speciella framöver. Vi avslutade promenaden med lite mat. William somnade direkt efteråt och vi fick sova några timmar innan vi blev väckta av Palle som ville äta lunch.

Läste en väldigt intressant forumstråd igår som handlar om att vissa nyblivna föräldrar tycker att det är jobbigt när de inte får tillbaka sitt barn av besök som vill hålla i barnet fast det gråter. Ja läs själva, det var väldigt intressant.

http://www.familjeliv.se/Forum-3-20/m16795857.html

Överhuvudtaget så är forumet på familjeliv väldigt bra och det finns ENORMT mycket information från andra föräldrar och blivande föräldrar. Sitter man och tittar på familjeliv en liten stund varje dag så har man tillslut lärt sig hur mycket som helst.

Nu ska jag laga till lite mat är det sagt. Jag återkommer.

- Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0