Försäkrings"kassa"n

Ja föga förvånande så fungerar inte försäkringskassan speciellt bra. Tack och lov för damen jag prata med att jag var väl förberedd på att ordningen skulle vara katastrofal. Jag har personligen lämnat in alla papper de behöver för nästan två månader sedan. Jag har ringt och frågat varför de inte uppdaterat min info och fått till svar att allt är klart och kommer upp på sidan när jag skapar ett ärende. Nu har jag gjort det och givetvis fungerar inget. Det kommer bli så att jag åker ner till deras kontor på onsdag och åker inte hem förens de har fått någon jävla ordning där. Ursäkta språket men det är så typiskt svenskt att ingen tar något ansvar och ingen kan ge svar om något. Att man verkligen ska behöva åka ner till kontoret och jaga dem med blåslampa för att de är inkompetenta latmaskar. Nu gäller detta förmodligen inte alla kontor men det gäller Skellefteås kontor i allra högsta grad. Vem man än ber om svar så blir man hänvisad till någon annan ända tills man är tillbaka till den första personen igen. Sjukt dåligt.

På onsdag far jag dit och ska lösa detta ofantliga problem. Fortsättning följer.

- Hasse

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yo go, man! Jag hejjar på dig! :-)

2007-04-17 @ 02:42:22
Postat av: Lina

försäkringskassan.. ohhh... jag har numrea döpt om dem till f-upkassan. (ni får ursäckta mitt språk men har otroligt dåliga erfarenheter därifrån)

2007-04-18 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0