Besöksdagen

Hallå!

Idag har vi haft massor att göra. Min dag började med att jag skulle få hjälp med sommardäcken som hade fel dimensioner. Det slutade med att jag hade både rätt och fel. Blir lite skumt att förklara men det slutade väl och nu har jag sommardäcken på. Precis lagom till det kalla vädret i helgen som kommer ge halka. Känns tryggt.

Annahs kusin Petra, hennes Henke och deras fyra-månaders dotter Freja kom på besök hela vägen från Stockholm idag minsann. Det blev mycket fika och prat. Henke och jag lyckades pressa in lite Wii-spelade också. Vi kom fram till att shufflepuck är sjukt roligt. De var kvar till femtiden, ungefär samtidigt som de far så ringer Camilla och Patrik och frågar om vi var sugna på besök. Självklart tyckte vi. Runt sextiden tittade de förbi med två små döttrar och fikade för glatta livet med oss.

Camilla och Patrik for hem runt åttatiden, det var tydligen dags att lägga barnen i säng. Man ser och lär varje dag.

Tog lite bilder idag som blev ganska fina. Här kommer dom.

image68
[ William har vaknat och vill ha mat ]

image69
[ 20 minuter senare.... ]

image70
[ William har ätit sig i det närmaste medvetslös ]

image71
[ Några minuter senare har han somnat igen ]

- Hasse

Kommentarer
Postat av: rotkuk

han kommer bli hunk! ser potesialer

2007-04-19 @ 21:01:45
Postat av: Em

asså han är ju kanske set sötaste jag sett på länge =)

2007-04-19 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0