1 min 14 sek film

God morgon!

Idag har jag hunnit varit på service med bilen och haft besök hemma av distriktsköterskan. Allt detta och det är inte ens lunchtid ännu. Starkt jobbat. Det kan också ha att göra med att jag inte röker längre. Åtta eller nio dagar utan cigg, har tappat räkningen. Man orkar mer när man inte röker, men det visste ni redan.

Jag har filmat lite nu på morgonen. William är lite passiv men spädbarn är ju det. Han bjuder på och annat leende dock och han borde vara ganska glad då han nyss har fått mat i sig.

Tänkte försöka sova 2-3 timmar innan jag ska iväg till bilbesiktningen på eftermiddagen.

Ska lägga upp filmen här, en bild ska ni få också.

image72
[ Annah och William diskuterar villapriser ]



- Hasse

Kommentarer
Postat av: Cecilia Öhrner

Anna kommer du ihåg mig...:) Lovan skickade bloggadressen så jag vill ju såklart kika på ert nya tillskott! Grattis från mig och jättelyckatill! Såååå söt han är. Kramar från den gamla gymnasieräven Cilla

2007-04-23 @ 16:46:22
Postat av: marika

Hej hej:D Så underbart söt han är:D och mycket hår han har, och då menar jag William, inte du hasse:D hehe! hälsa Annah. kram/marika med familj:D

2007-04-23 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0